🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کویر

(ثبت: 217512) آذر 30, 1398 

 

کویر:

از جام لبت شراب می خواهم
بوسه های بی حساب می خواهم
شرجی آغوشت بارانی است
منم آن کویر که آب می خواهم

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام

    استاد ارجمند

    یلدایتان مبارک

    تقدیمی :
    🌺🌺

    بوسه هایی می زنی بر جام لب
    شهد گیری از لبی همچون رطب

    چشمه ای هستی برایم ماندنی
    من کویرم تشنه آبی را طلب

    ولی اله بایبوردی

    30 / 09 / 1398

    🌸🌸🍃🌿💐🌿🍃🌸🌸

    • سعید فلاحی

      دی 1, 1398

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌈❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌷🌺🌸🌹🌹🌷🌸💐🌿🍃💐💐🌿🍃💐🌿🍃🌹🌹🌷🌺🌸❤️🌹🌷🌺🌸💐💐🌿🍃🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا