🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کینه

(ثبت: 563) دی 26, 1394 
کینه

او کینه ی من را به دل خود می کاشت

خشخاش نگاهش خطری در پی داشت

من کارگر مزرعه ی خود بودم

آتش زد و دود خرمنم را برداشت

عفت نظری