🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کی وقتی گل نرگسی ام می آید

(ثبت: 1404) اردیبهشت 18, 1395 

کی وقتی  گل نرگسی ام می آید

کی خاتم دلواپسی ام می آید

من شیعه ی عاشقم، کسی می داند

کی پایان بی کسی ام می آید؟!

***

کی باغ به بوی او معطرگردد

کی دیدن روی او میسرگردد

آن ماه که ازفراق اوجان به لبم

کی دیده به نور او منورگردد

***

در سینه ی عاشق خدا آیا نیست؟!

در آینه ی دل شما آیا نیست؟!

استشمامش کنید ای منتظران

آن گل-گل نرگسی- کجا آیانیست؟!

نظرها 14 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1395

    می رسد مردی که زنجیر غلامان بشکند

    دیده ام از روزن دیوار زندان شما

    اقبال لاهوتی

    سلام شاعر گرامی

    آن امام همام  همیشه در کنار ماست

    وقتی امام (ره) ظهور فرمودند بقدری کارها زیبا بود و  اتفاقات عجیب ، که زنده یاد حجازی به امام گفتند 70 در صد برای ما روشن شده است که شما امام  زمان هستید آن 30 در صد را خود بیان بفرمایید که حضرت امام در جواب وی  فرمودند خوف آن دارم مطالب شما را باور کنم …

    امروز ما آثار حضور آن نیرو را در جهان می بینیم.

    دشمنان حق و عدالت با تمام قوا بر نابودی دین خدا برخاسته اند و اگر لطف خداوند قادر و حضور آن حضرت نبود که تا به حال همه چیز تغییر کرده بود…

    جان آن امام  قرن هاست  بر آزادی بشر دربند می کوشد.

    سپاس از شعر آئینی زیبای تان

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………….

    • سلام استادطارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      سربلندباشید

      خداوندپشت وپناهتان

  2. سوگند صفا

    اردیبهشت 19, 1395

    سلام و عرض ادب و دررررود بی کران

    بسیار زیبا بود و در عین حال غم زیبایی توش جلوه گر بود…

    انشالله که برقرار و نویسا باشین

    یاحق

    • سلام خانم صفا گرامی
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرسرکارعالی
      سربلندباشید وپیروز

      حق نگهدارتان

  3. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 19, 1395

    درود بر شما بزرگوار

    زیبا بودند

    ضمنا سالروز میلادتون رو تبریک عرض می کنم

    تولدتون مبارک

    • سلام خانم حسن زاده گرامی
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرسرکارعالی

      متشکرم ازعرض تبریکتون
      سربلندباشید

  4. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 19, 1395

    عرض سلام 

    عالی بود 

    • سلام خانم تیموریات گرامی
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشید

  5. زهره خسروی

    اردیبهشت 19, 1395

    سلام جناب ابوطالبی

    از شعر آئینی شما لذت بردم

  6. سلام جناب ابوطالبی بزرگوار

    درود گرامی

    زنده باشید و پایدار

    • سلام خانم حیدری گرامی
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشید وپیروز

  7. دشمن زار جمشيد ن‍ژاد

    اردیبهشت 20, 1395

    سلام بر کاکا علمدار ارجمندم  بسیار زیبا و دلنشین سرودی  گل نرگسی به زیبایی تاریخ

    قشنگ بید  درود

    •  سلام برجمشیدنژادعزیز

      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرجضرت دوست

      سرافرازباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا