🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گاهی برای آینه…

(ثبت: 2409) شهریور 16, 1395 
گاهی برای آینه…

گاهی برای آینه دستی تکان بده 

یا فرصتی به رویش ذهنی جوان بده 

با تار و پود روشن و ابریشمین شعر 

زیباترین کتیبه ی دل را نشان بده 

تنها نشسته عکس تو آنسوی پنجره 

گنجشک پیر حوصله را آشیان بده 

آیینه شو مقابل آیینه ها بمان

معنای عشق را به جهان ارمغان بده

حتی برای رد شدن از مرز زندگی 

مانند پور فاطمه جانانه جان بده

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 18, 1395

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو صالح گرانقدرم

    عالی  و دلنواز سرودید

    مرحباااااااااااااااااااااا

    درود بر شما

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 18, 1395

    احسنت بر شما

    بسیار زیبا سروده اید.

    آئینه  شو  مقابل  آئینه ها   بمان

    معنای عشق را به جهان ارمغان بده

  3. قاسم پیرنظر

    شهریور 20, 1395

    سلام دخترم  گرامی ام

    خانم  صالح  احسنت بر جولان قلمتان عالی عالی عالیست

    درپناه حق باشید ………………….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا