🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گاهی شلوغی بهتر است

(ثبت: 4743) شهریور 13, 1396 

 

 

عاشق  در خویش ، سرگردان  نمی خواهی  مگر

 سا ئلی از هر جهت حیران  نمی خواهی مگر

 می کند شیرازه ای را  نظم وترکیبت خراب

 شهرت  و بازار را ویران نمی خواهی مگر

  عقل را خرج جنون آباد  عشقت کرده ام

  دین ستیزم کرده ای ایمان  نمی خواهی مگر

 در تبستان  تو می سوزم   ندارم   اعترض

  ازبه تب افتاد نم  هذ یان نمی خواهی مگر

  نقش ناموزن وحروف پرت و احوال خراب

   ازکس  بی دانش و دیوان نمی خواهی مگر

   ای  که  با نقشت  نگیرد هیچ  آرامی  قرار

   شهرویران کردن از طوفان نمی خواهی مگر

    من مسلمانم  خطابم  می کنی  کافر  چرا

   نور از آیینه ی انسان  نمی خواهی مگر

   ای منِ خلوت  نشین گاهی شلوغی بهتراست

  بغض را بشکن فروغ  جان نمی خواهی  مگر

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):