🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذر

(ثبت: 219209) اسفند 9, 1398 

 

❆ #گذر:

ثانیه به ثانیه می‌گذرد
ساعت بر دیوار
اما خیالت
از من نمی‌گذرد

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 9, 1398

    دم غنیمت

    ثانیه ها در گذر

    اتلاف وقت چرا

    استاد ارجمند جناب فلاحی عزیز

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 🍃

    دور از وهمی ، خیالی را نما
    مضطرب احوال گردی هر کجا

    کن نگاهی ساعتی را در گذر
    عمر را چون لحظه بینی جابجا

    ولی اله بایبوردی

    09 / 12 / 1398

    🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 9, 1398

    درود جناب فلاحی،شاعر گرانقدر
    کوتاه سپیدی خواندنی و زیبا
    زنده باشید و پیروز🌷🌷🌷

  3. علی معصومی

    اسفند 9, 1398

    درود
    جناب فلاحی نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  4. حامی شریبی

    اسفند 11, 1398

    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا