🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرداب

(ثبت: 243524) آذر 24, 1400 

 

چو طوفانم به صحراها که /غوغایی نمیبینم
چو گردابم به دریاها که /بلوایی نمیبینم

سحرگاهی روان کردم به اغوشت خیالم را
کجا بردی خیالت را که /رویایی نمیبینم

دلی دارم چو لیلایی که گم کرده است راهش را
شکستم من غرورم را /و پروایی نمیبینم

نسیمی کی زند برجان سحرگاهان چو مینایی
شدم چون موجِ سرگردان که /ماوایی نمیبینم

نبودی، همچو مجنونی زِ هرکویی گذر کردم
که غم ها را رها سازم /دلارایی نمیبینم

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. درود بیکران بانوی گرانقدر
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 25, 1400

      درود…
      عرض ادب و ارادت
      به مهر میخوانیداستادم گنج با سعادت حضور ارزشمندتان مایه افتخار است🌺🌸🌼

  2. خسرو فیضی

    آذر 24, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . چو طوفانم به صحراها که /غوغایی نمیبینم
    . چو گردابم به دریاها که /بلوایی نمیبینم
    .
    . استاد مهر بانوی مهر و شعر اندیشه ناب و
    . قلم زرنگارتان را می ستایم 🌺
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌹🌺🌹

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 25, 1400

      درود…
      عرض ادب و ارادت
      به مهر میخوانید،گنج با سعادت حضور ارزشمندتان مایه افتخار است🌺🌸🌼

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 24, 1400

    درود تان🌹🌹🌹

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 25, 1400

      درود…
      عرض ادب و ارادت
      به مهر میخوانید،گنج با سعادت حضور ارزشمندتان مایه افتخار است🌺🌸🌼

  4. فریبا نوری

    آذر 24, 1400

    کجا بردی خیالت را که /رویایی نمیبینم

    درودها بانو ترکاشوند عزیز

    🌺🍃🌺🍃🌺

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 25, 1400

      درود…
      عرض ادب و ارادت
      به مهر میخوانید بانوی مهر،گنج با سعادت حضور ارزشمندتان مایه افتخار است🌺🌸🌼

  5. طارق خراسانی

    آذر 24, 1400

    سلام و درود

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 25, 1400

      درود…
      عرض ادب و ارادت
      به مهر میخوانیداستادم،گنج با سعادت حضور ارزشمندتان مایه افتخار است🌺🌸🌼

  6. درودها بانو ترکاشوند

    عالی و دلنشین 👏👏🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا