🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرگها ٦

(ثبت: 266774) دی 16, 1402 

 

همه دزدان غارتگر در ايران ، مى پرستند

ز خون مستمندان و ضعيفان ، مست مستند

نگوئيد در تلاش كسب روزى خسته هستند

بگوئيد از ازل افزون پرستان ، پست پستند

تقديم به رانت خواران ، و نجومى خواران ، و باجگيران از محرومين در طول انقلاب توحيدى امام خمينى

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا