🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 24, 1395

    سلام بر آرزوی عزیزم

    میلاد نور بر شما مهربان مبارک

    کوتاه زیبایی ست

    اصولا آثار شما همه فاخر و ماندگار می باشند.

    در پناه حق

  2. زهره خسروی

    مرداد 24, 1395

     سلام آرزو جان

    مادر قبل از گریه کنارمونه

    زیباست

  3. بهناز علی زاده

    مرداد 25, 1395

    درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا