🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه بی اختیار

(ثبت: 264653) مهر 23, 1402 

 

روحم برای آمدنت بی قرار بود
پر می کشید تا تو اگر بی حصار بود

آیینه ام شکسته وُ من فکر می کنم
او هم به خاطراتِ نگاهت دچار بود

دیگر شراب کامِ مرا تلخ می کند
یادش بخیر پیشِ تو مِی خوشگوار بود

تنگ است این جهان وُ ولی کاش سهمِ من
تنگیِّ پُر حرارتِ آغوشِ یار بود

عکسم نشست در دلِ چاهی شبیهِ ماه
جایی که وقتِ گریهء بی اختیار بود

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا