🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه نکن

(ثبت: 266344) آذر 26, 1402 
گریه نکن

بعد من ایمان من! گریه نکن
دلبر جانان من! گریه نکن

شادی دیدار را از من نگیر
پس بیا و جان من گریه نکن

فاطمه قربان اشک چشم تو
شوهر نالان من! گریه نکن

برحذر باش از شکست بغضشان
قوت طفلان من! گریه نکن

از دلت یک روز آخر می‌رود
غصه‌ی فقدان من گریه نکن

می‌زند پل بینمان شمشیر جهل
می‌شوی مهمان من گریه نکن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

  2. طلعت خیاط پیشه

    آذر 26, 1402

    درود بر شما
    😔 🍃😔 💐

  3. سجاد پورخدایار

    آذر 27, 1402

    زیباست،اجرتان با مادر سادات

  4. مهدی سیدحسینی

    آذر 28, 1402

    درود بر شما
    در پناه حضرت حق شاد و سلامت باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا