🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر امانت مردمی را لا رعایت در جهان

(ثبت: 217125) آذر 11, 1398 

پاک عشقی را ندیدی ، با مجاز عشقی دلا
عمر را پایان رساندی روح از من شد جدا

کیفری باشد بشر را ، حال بینی ، جان من
یاد دیرین خاطرات افتی خوری افسوس ها

با اگر ، ای کاش هایی روبرو ، تلخی به بار
وعده ها دادی به سر خرمن که بینم شد هبا

گر ، امانت مردمی را ، لا رعایت ،در جهان
نفس را صاحب نگشتم گشت عاصی، برملا

گر خوشی ایام شد ، حالا ببینم کیفری
لا ملامت دیگری را مرتکب کاری خطا

در جهانی اصغری اکبر جهانی اعتراف
جیفه دنیایی فریبی داد ،گشتم بینوا

بی خبر از عشق معنایی چه گویم ای ولی
از درون گرداب بحری ، کی رها معلوم لا

ولی اله بایبوردی

07 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. امیر جلالی

    آذر 11, 1398

    وصف حال آدمی و جریان آمدن و رفتن و نمایش عاقبت در انتظار…
    هم زیبا بود و هم آموزنده همچون همیشه
    بهره بردم و درود بر شما

    • سلام

      استاد نکته سنج جناب جلالی ارجمند

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      🍃🍃💐🌷💐🍃🍃

  2. سپیده طالبی

    آذر 11, 1398

    سلام و عرض ادب
    جناب استاد بایبوردی گران قدر

    سروده ای زیبا و تامل برانگیز خواندم
    دست مریزاد و پاینده باشید🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      تشکر از همراهی تان

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

  3. طارق خراسانی

    آذر 11, 1398

    سلام استاد
    جه هشدارهای بجایی

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام

      استاد خراسانی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      پایدار باشید

      🍃🌿💐🌿🍃

  4. مهتاب ایزدسرشت

    آذر 11, 1398

    سلام استاد
    ممنون ازحضورهای خوبتون
    عالی

    • سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      ممنون از همراهی تان….

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      🌺🌺🌸🌺🌺🍃

  5. علی معصومی

    آذر 11, 1398

    🌸🌸🌺🌺🌸🌺
    درود و ارادت
    جناب بایبوردی نازنین
    آفرین….🌿🌹

    • سلام

      استاد معصومی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🍃🍃💐🌹💐🍃🍃

  6. سلام استاد عزیز…….بهره بردم بزرگوار🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد ارجمند جناب انصاری عزیز

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا