🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر چه زخمی خورده ام از روزگار

(ثبت: 216745) آبان 22, 1398 

خاطراتی را کنم یادی ، دلا
از گذر ایام شادی حُزن ها

همچو روزی شب نما شادی و غم
عین غم شادی و شادی غم ، نما

گر چه زخمی خورده ام از روزگار
با امیدی پشت سر ، ایام را

با پذیرش مرگ ، روحی از بدن
رخت می بندد که سیری تا بقا

دور از خاکی به جانب آسمان
سیر آفاقی کند ، از تن جدا

شاخه بیدی را نگاهی لحظه ای
هم جهت با باد ، راهی هر کجا

با قَدَر گاهی قضایی زندگی
گر سؤال از حکمتی لا ،والیا

ولی اله بایبوردی

30 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 22, 1398

    بار دیگر از گنجینه پر ارزش شما ، قدری نصیب بنده حقیر شد و آنرا شاکرم و از شما سپاسگزار…
    درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 22, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی گرانقدر

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      بزرگوارید استاد

      در پناه حق

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. سلام و درودها جناب بایبوردی عالیقدر

    🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 22, 1398

      سلام

      استاد گاظمی گرامی

      ممنون از حضور پر از مهرتان…

      در پناه خدا

      🌸🌸🌺🌸🌸

  3. علی معصومی

    آبان 22, 1398

    درود ها استاد
    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 22, 1398

      سلام

      استاد معصومی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  4. ژیلا راسخ

    آبان 22, 1398

    درودبزرگوار🍃💐

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 22, 1398

      سلام

      سرکار خانم راسخ

      ممنون از حضور پر از مهرتان

      🌈🌈🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا