🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتگوهای نوشیدنی

(ثبت: 216815) آبان 3, 1398 
گفتگوهای نوشیدنی

 

شراب چشمانت را
نوشید
با این همه نور و امید
که در او هست
بی گمان،
خورشید.
گفتنی های نگاهت را
شنید
آسمان
که سکوت کرد
بی شک
محو شد و ناپدید
هر که تو را دید.

 

 

 

نظرها 22 
  1. منصور شاهنگیان

    آبان 3, 1398

    با درود …

  2. ابوالفضل زارعی

    آبان 3, 1398

    درود بر بانوی زیبا سُرا 🌹🌹🌺🌺👌👌

  3. گفتنی های نگاهت به ایما شنیدنی است

    حس آمیزی / جان بخشیدن به اشیا

    رسا و دلنشین

    دلنمیراد

    🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

    • درود و مهر و ارادت استاد عزیز،
      سپاسگزارم، لطف نمودید بزرگوار،
      ممنونم از خوانش و حسن نظر و پسندتان گرانقدر،
      زنده باشید و سبز🙏🙏🍃💐💐💐

  4. شراب چشمانت را نوشید
    با این همه نور و امید
    که در دل او می درخشد…
    بی شک خورشید
    گفتنی های نگاهت را
    شنید
    آسمان در سکوت
    فرو ریخت!
    و ناپدید شد
    هر که تو را دید

    …. سلام بانو بنده باب میل دل خود چیدم و شما ملزم به رعایت آن نیستید.

    • درود استاد ترکمان عزیز
      چینش دلی شما بسیار زیبا و استادانه است تحسین تان می کنم گرامی
      سپاس که میخوانیدم و ادیبانه همراهی ام می نمایید
      زنده باشید

  5. طارق خراسانی

    آبان 3, 1398

    سلام و درود

    سپیدی زیبا و استادانه

    و تشکر از حضرت استاد ترکمان عزیز بخاطر چینش زیبای شان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • درود و مهر و ارادت بابای خوبم استاد طارق گرانمایه و عزیزم
      ممنونم مهربانم، لطف دارید زنده باشید و پایدار به مهر
      💚💚💚💚💚

  6. فرحناز راسخ

    آبان 3, 1398

    خورشید گفتنی های نگاهت را شنید👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
    و اسمان در سکوت فرو‌ ریخت👍🏼

    • درود و مهر بانوی گرامی
      به صفحه شعرهایم در این محفل ادبی به راستی «پــــاک» خوش آمدید
      سپاس از حسن نظر و پسندتان مهربان
      حضورتان همیشه سبز
      مانا باشید و برقرار🙏🍃🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

  7. علی معصومی

    آبان 3, 1398

    درود بر شما
    بانوی ارجمند
    🍃🌺🌿🌺🌿🌺

  8. سپیده طالبی

    آبان 3, 1398

    زیباست و دل انگیز
    درودها بانوی نازنین🌺

    • زیبانگاهید بانوی ارجمند
      سپاسگزارم
      زنده باشید
      🌸🌺🌸🌺🌸

  9. زیباست همشهری👏👏👏👏

  10. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿

    • درود و مهر و سپاس شاعر گرامی
      زنده باشید
      🌸🌺🌸🌺🌸

  11. امیر جلالی

    آبان 4, 1398

    بی گمان چشمهای او سیاه چاله ای هستند که همه چیز را در خود می بلعند و محو می کنند.
    به سکوت آسمان گوش کن…
    تمام هستی مست است و منگ…
    این چه عشقی است … چه حکایتی است…
    زیبا بود و دل انگیز… نیز .
    درود بر شما

    • درود بر جناب جلالی، شاعر زرین قلم،
      چه قدر خوب که می خوانیدم
      سپاس از نظرهای همیشه خوب و بی نظیرتان
      زنده باشید
      🌸🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا