🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلوگاه

(ثبت: 210709) خرداد 22, 1398 

نشخوار می کنم
حرف های تو را
که تا گلوگاه خودم
بالا آمده
به عزیمت می اندیشم
رفتنی
که آمدن ندارد
و تو را
پشت سر خواهد گذاشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 22, 1398

    سلام آرزوی عزیز

    گاهی لازم است پیش رفت و بسیاری را پشت سر نهاد .
    عشق گاهی بند اسارت گسسته و گاه عاشقی را اسیر می کند.

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • آرزو نوری

      تیر 3, 1398

      سلام و عرض ادب استاد. سلامت باشید

  2. درود برشما..🌿🌺🌺🌺🌿

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 22, 1398

    سلام

    زیبا چون همیشه

    لذت بردم
    🌿💐👏👏👏👏

  4. علی رفیعی

    خرداد 22, 1398

    سلام و درودتان باد
    در پناه خداوند منان
    🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا