🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل مریم

(ثبت: 3094) دی 22, 1395 

گوشهء باغچه ام کاشته ام یک گل مریم
چنان عاشق و وابسته که در شادی و اندوه گلم خندم و گَریم
روزها دلنگرانم که مبادا نوک گنجشک بد اخلاق یکی غنچه و برگش بخراشد
ویا کودک همسایه گٌل مریم زیبای من از ریشه تراشد
وهمه ترس من اینست،مبادا،کنار گل مریم علفی هرز بروید
و مبادا گل مریم عِطر گند علف هرز ببوید
همه روز و شب و فکر و خیالم گل مریم
همه دار و ندارم در این چرخهء بی وقفهء عالم گل مریم
تقدیم به عزیز دلم دختر گلم:مریم

جلال پورسلیمانی مهرماه۱۳۹۴

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):