🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل مهشید

(ثبت: 6867) مهر 24, 1397 
گل مهشید

      گل مهشید ( قسمت اوّل)

     پریشان گشته ام از عشق تو، امّا، پشیمان نه
     پُر از تشویش گردیدم ولی خالی ز ایمان نه

     همه عمرم ز فقدان مَه روی تو آخر شد.. 
     شدم آواره کوی تو  امّا ، خانه ویران نه 

     شب وروزم همه درحسرت وصل تو باطل شد
     شکست این قلب خونینم ولیکن ،عهد و پیمان نه

     منم مجنون ترین دلداده ناز گل مهشید……..
     سر بی نان نهادم بر زمین،بی ذکر جانان نه

     برای من که بی پروا دهم جان در ره محبوب
     هراسی دارم آیا از خروش یکّه تازان؟ نه….

     وصالت پیشکش، حتّی به رویای تو ، می بالم
     خیال تو شود آیا ،،نصیب باده نوشان؟؟؟؟ نه..

   زمان بگذشت و اقبال من ژولیده حسرت شد..
     به جز نسیان یاد تو نگردیدم هراسان ،،نه ..

ادامه دارد…( حادثه)…تقدیمی یادبود به عزیزان دل واژه

نظرها
  1. درود بسیار زیبا

    آنچه از دل برآید بر دل نشیند

    شاعریتان مستدام

    • علی احمدی

      مهر 24, 1397

      استاد و سرور نازنین جناب منوچهری سپاس بی مر از مهر بی حصرتان بزرگمهر درودهااااااااااااااا

  2. علی رفیعی

    مهر 25, 1397

    سلام و درود بحضور برادر بزرگوار ، شاعرارجمند جناب احمدی عزیز

    عاشقانه ای بسیار زیبا قلم زده و سروده اید

    به لطف خداوند منان همواره موفق و پیروز و سرافراز باشید… ان‌شاءالله

    • علی احمدی

      مهر 26, 1397

      استادم سرورم و برادر نیک اندیش و حامی هماره حقیر جناب رفیعی والا ارج بنده نوازی شما افتخار من است مهرتان را سپاس تا بیکرانه عشق ایزدی

  3. مهشید

    اسفند 25, 1399

    عشق فقط مهشید

    • مهشید

      بهمن 24, 1401

      شعر تولد. مهشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا