🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل واره ی مهربان

(ثبت: 250260) مرداد 29, 1401 
گل واره ی مهربان

1

صفای جویباران داری ای عشق
به دستت بوی باران داری ای عشق

جه گویم از محبت؟ کهکشانی
درون سینه پنهان داری ای عشق

2

با مهر تو رَه به سینه ام غم ندهم
دل را که به دست موجِ ماتم ندهم

گل واره ی مهربانِ من، می دانی
بک موی تو را به هردو عالم ندهم

 

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 29, 1401

    به به بسیار زیبا سروده اید
    دومی معرکه است استاد
    قلمتان سرسبز و دلتان بهاری باد
    🙏🙏🙏🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      مرداد 29, 1401

      سلام و بس درود

      سایه مهرتان بر سر خانواده و شاعران پاک همیشه برقرار باد

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا
      🌿🙏🌹🙏🌿

  2. زهرا آهن

    مرداد 29, 1401

    درود بر شما

    عالی هستید👏👏

    شاد باشید🌷🌺

    • طارق خراسانی

      مرداد 29, 1401

      سلام دختر غزیزم

      سپاس از حضور همیشه گرمت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. الیاس امیرحسنی

    مرداد 29, 1401

    درود برشما استاد طارق خراسانی
    عالی زیبا و موثر
    شاد و سلامت باشید.
    🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🙏🙏🙏

    • طارق خراسانی

      مرداد 29, 1401

      سلام بر عزیز جانم

      سپاس از مهر نگاهت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. مینا یارعلی زاده

    مرداد 30, 1401

    به دستت بوی باران داری ای عشق!

    به به! درودها بر استاد خراسانی گرانقدرم

    نویسا و مانا باشید به مهر🍃💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا