🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گمشده

(ثبت: 2378) شهریور 13, 1395 

 

نوشتن این نامه ­ها

اثری نخواهد داشت

و زنگ زدن

به شماره ­ای که داشتی

تو را

به جایی نمی­ رساند

 

من گم شده ام

میان دستهای خودت

مانند گلی که بی­ هدف چیدی

و روی نیمکتی نامعلوم

جا گذاشتی

نظرها 10 
  1. لیلا صالح

    شهریور 13, 1395

    سلام عزیزم 

    شعرت خیلی به دلم نشست 

    موفق باشی 

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 14, 1395

    سلام

    زیبا سرودید بانوری گرامی

  3. طارق خراسانی

    شهریور 14, 1395

    سلام و درود

    من گم شده ام

    میان دستهای خودت

    مانند گلی که بی­ هدف چیدی

    و روی نیمکتی نامعلوم

    جا گذاشتی

    شک ندارم اشعار شما جاودانه خواهند شد.

     

    در پناه خدا شاد زی…………………………………………………………………………

    • آرزو نوری

      شهریور 17, 1395

      سلام استاد

      به چه کار آید جاودانگی….

  4. زهره خسروی

    شهریور 14, 1395

    سلام آرزو جان

    همیشه شعرهاتو دوست داشتم

    عاااااالیه

    • آرزو نوری

      شهریور 17, 1395

      سلام

      لطفتون مستدام باد

  5. شهریور 15, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا