🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گمنامانِ شهید

(ثبت: 256816) اسفند 11, 1401 

 

این مشتِ خاکستر
که همه خاکِ وطن
از او چنین عطر می بوید
این چشمهٔ نور
که خورشید زایندهٔ اوست
این لالهٔ سرخ
که جوانهٔ خونِ خوبانست
و
این گمنامانِ گمان وُ نیکنامانِ یقین که
بی خستگی
هماره خیره وُ خیر خواهِ مایند
آدمیانِ شهید وُ فرشتگانِ از خاک رُسته
گوهران جاویدان گشته با شهادتند……

 

(با هر آئین و مسلکی به احترام عزتمندانی که برای ناموس و وطن ما چشم از تمام الطاف مادی بستند و جان خویش یعنی ارزنده ترین گوهر وجود آدمی را هم فدای مراد متعالیشان کردند باید تا ابد ایستاد و تعظیم و تکریم کرد.)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 11, 1401

    سلام و درود

    دستت و قلم شما را از راهی دور می بوسم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 11, 1401

      خاک پایتان هستیم استاد ارجمندم شرمنده فرمودین حقیر را

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 11, 1401

    درودو سپاس بزرگوار
    دستمریزاد عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا