🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنجشک ها ۰۰۳

(ثبت: 14368) اسفند 5, 1397 
گنجشک ها ۰۰۳

♡ باران را اشاره می کنی
و گنجشک های روی شاخه!
می گویی:
گنجشک ها زیر باران چتر بر نمی دارند!
آرام
کنج بغل هم کز می کنند
و صدای دوستت دارم
قلبشان را حس میکنند.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
#چامک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 6, 1397

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اسفند 8, 1397

      سلام و درود

      🙏🙏🙏🙏🍃

      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا

      🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌸💐🌿🌿🍃🍃💐💐💐🌹🌹🌷🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا