🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنجشک ها ۰۰۴

(ثبت: 14371) اسفند 7, 1397 
گنجشک ها ۰۰۴

♡ و من به تنهایی درختی فکر میکنم
که در زمستان
برای کوچ گنجشک ها
و ماتم تنهایی اش
غصه خواهد خورد.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
#چامک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا