🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنجشک ها ۰۰۵

(ثبت: 14376) اسفند 6, 1397 
گنجشک ها ۰۰۵

♡ من تو را دوست دارم
و سکوت کنم
مثل گنجشکی تنها بر روی سیم برق
فکر می کنم
با سکوت میتوان
غرورم را حفظ کنم
اما
احمقانه است وقتی
شعرهایم آنقدر ساده اند
که کودکانه
لو می دهند
من تو را دوست دارم!

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
#چامک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. اسفند 6, 1397

    بسیار زیباستبسیار زیباستبسیار زیباستبسیار زیباستبسیار زیباستبسیار زیباستبسیار زیباستبسیار زیباست

    • زانا کوردستانی

      اسفند 8, 1397

      درودتان

      سپاس و تشکر

      موفق باشید

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹

  2. مازیار نژادیان

    اسفند 6, 1397

    قناری کوچکم

    آوزای برای تیرک های چوبی تلفن بخوان

    هنوز خط فاصله

    مشغول است

    شاد کام باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اسفند 8, 1397

      درود دوست فرهیخته

      سپاستان

      موفقیت و سلامتی شما را آرزومندم

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
      👏👏👏👏👏👏👏

      سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا