🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنجشک ها ۰۰۶

(ثبت: 14378) اسفند 8, 1397 
گنجشک ها ۰۰۶

♡ دلم
پر میکشد
در هوای تو
انگار
تمام گنجشک های جهان
در قلبم لانه کرده اند.

 

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
#چامک

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 12, 1397

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا