🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گندمزار

(ثبت: 1764) خرداد 29, 1395 

از گندم‌زارها که می‌گذرم

دست‌ام به خوشه‌هاست

دلم با تو

از خیابان که می‌گذرم

یاد تو با من است

چشم‌ام به چراغ راهنما

راه که می‌روم با منی

کندتر از من قدم  برمی‌داری

زودتر از من

به خانه می­ رسی …

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    خرداد 30, 1395

    مهربانوی عزیز

    مانا باشید و موفق

  2. طارق خراسانی

    خرداد 30, 1395

    سلام بر نور چشمانم

    سرکار خانم نوری

    مانند همیشه زیبا و استثنایی

    دلمریزاد

    در پناه خدا……………………………………………………………………….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا