🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیتار

(ثبت: 237898) فروردین 19, 1400 
گیتار

 

از نفس اُفتاد گیتار از جنون
ضربه را آرامتر زَن بر نِگون

آه و فریادی که مانده در گلو
با نوایِ ساز تو آید برون

“هر چه میخواهد دل تنگت “بزن
عقده ها آواره کن مطرب کنون

گوش دنیا را کمی هم کَر بُکن
آتشی برپا نما بر این سُکون

با سلاح سردِ گیتارت برو
نااُمیدی را بُکُش تو از درون

پنجه بر سازت بِکِش مشتش مَکُن
این نوایِ دلنواز دارد شُگُون

یک دریچه می شود روی تو باز
پشت آن دریای مهری نیلگون

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1400

    سلام و درود

    شعری جانبخش و لطیفی ست که انسان را به آرامش رهنمون می شود
    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • کتایون جلیل پور

      فروردین 22, 1400

      درودها استاد خراسانی ارجمند
      سپاس بیکران از حضور و همراهی شما
      پاینده باشید و تندرست 🙏🌹🌱

  2. مدینه ترکاشوند

    فروردین 20, 1400

    احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا