🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیسو

(ثبت: 262824) مرداد 19, 1402 

 

گیسوی من خورشید است
دلم میخواهد
ابر بی باران نباشم

 

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهمان

    مرداد 20, 1402

    سلام و درود

    بین اجزای شعر روابط مهم است
    مثلا بین نقش گیسو و موج دریا میشه رابطه ای پیدا کرد اما خورشید و گیسو
    چه رابطه ای را تداعی معنا می کند لطفا به این امر توجه بیشتری بفرمایید و روابط دو یا چند جزء را به شعر راه دهید!

    موفق باشید

    • فاضله هاشمی

      مرداد 20, 1402

      سلام طلایی رنگ هست گیسوی من وخورشید

  2. کبری محمدی

    مرداد 20, 1402

    سلام
    کوتاه زیبایی ست
    قلم تان سبز
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. فیروزه سمیعی

    مرداد 20, 1402

    درودتان فاضله جانم ❤️
    ادیب گرانقدرم 💗
    بسیار زیبا سروده اید جانا🌱🌹
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا