🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حسین شهید ع

(ثبت: 256847) اسفند 17, 1401 

 

آب مهریه زهراست , چرا تشنه شدی ؟
درب خیبر پدرت کَند , چرا خسته شدی ؟
آنهمه یار و سلحشور , به میدان جهاد
آنهمه نامه ی دعوت , چرا یکه شدی ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 17, 1401

    آب مهریه زهراست , چرا تشنه شدی ؟
    درب خیبر پدرت کَند , چرا خسته شدی ؟
    آنهمه یار و سلحشور , به میدان جهاد
    آنهمه نامه ی به دعوت شده و یکه شدی ؟

    سلام و درود

    میلاد نور مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. عسل ناظمی

    اسفند 17, 1401

    درود بر شما.
    بنظر من مناسبت ندارد در روز میلاد شعری بفرستیم که خودش روز و مناسبت خاص دیگری دارد.‌البته شما استادید اما هر نکته جا و مکانی دارد. حتی حدیث از امام جعفر صادق است که شیعیان ما در عزا ما عزادادند و در جشنهای ما شادمان.. شما مقصر نیستید مدیر سایت و اعصای اون‌مقصرند. می دونم انتقاد راهش حدف است.

    • اسفند 17, 1401

      سلام گرامى
      با تشكر از بذل توجهتان
      همواره افتخار شاگردى شما و ساير دوستان را دارم
      و همانطور كه مرقوم نموده ايد. بنده چند شعر گونه تقديم سايت مى كنم و انتخاب با سايت است
      به هر تقدير آنچه پيش مى آيد جميل است
      لطفتان جاريست

  3. غلامحسین جمعی

    اسفند 17, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دست مریزاد عزیز سروده ی ارزشی خوبی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. سعید فلاحی

    اسفند 17, 1401

    درود بر شما استاد مروج همدانی ارژمند

    لذت بردم از سروده‌ی جنابتان

    پیروز باشید

    عیدتان مبارک
    دعای خیر حضرت بقیةالله روحی و ارواحنا له الفداء بدرقه‌ی جان و مالتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا