🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حسین ع ۳

(ثبت: 214538) شهریور 24, 1398 

مادر تو را با تشنگی پرورده می دانم

لبهای تو اینگونه عادت کرده می دانم

از ظهر عاشورا که خون از دیده می جوشد

عشاق غمگینت کمر خم کرده می دانم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 24, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    اجرتون با مولا🌷

  2. شهریور 25, 1398

    درود بر شما اجرتان به مولا🌹🌹🌹🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا