🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا علی شب غسل ده تنها مرا

(ثبت: 221719) اردیبهشت 30, 1399 
یا علی شب غسل ده تنها مرا

 

یا علی شب غسل ده تنها مرا
خلق را ، لا باخبر ، از ماجرا

پیکرم را دفن کن در زیر خاک
تا امانت را دهی بر مصطفا

ولی اله بایبوردی

07 / 11 / 1398

ایام فاطمیه ،

شهادت ام ابیها را تسلیت عرض می نماییم .

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اردیبهشت 30, 1399

    درود بر شما
    خلق ماند بی خبر زین …

    🍃🌺

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 30, 1399

    درود استاد بابیوردی
    احرتان با مولا

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 31, 1399

      سلام

      جناب استاد زمانیان ارجمند

      سپاس از مهر حضورتان

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  3. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 31, 1399

      ممنون از همراهی تان

      سپاس از دیدگاه ارزنده تان

      پایدار باشید

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  4. سلام استاد عزیز جناب بایبوردی

    بسیا زیبا و بسیار عالی

    تا به دم مرگ نشد حرف ز سیلی بزنی
    صورت نیلی تو شد فدیه و تاوان علی

    درود بر شما 🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 25, 1399

      سلام

      ممنون از همراهی تان

      در پناه حق

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا