🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا علی

(ثبت: 4765) شهریور 17, 1396 

     آشنا  با  رَحمت  ِ پیغمبرم

     من مُرید ِ استجابت در دعای  باورم

     کو دو  دست  ِ مهربانی  تا  بسازد  سایه بانی  بر سرم

     بغض  ِ خونینی نشسته  در گلوی شیعیانت ، یا علی  کو مرهمی ؟

     آسمان  در  آسمان  ظلمت  کشیده  بر جهانی، سرورم

     در غدیرت روزنی بگشا براین چشم ِترم

     زخم ِ پنهانی شکسته پیکرم

     مرغ  ِ بی بال  و پرم

عید سعید غدیر  ِ خم  بر همه ی مسلمانان و عاشقان دین  ِ محمدی (ص) مبارک باد

 طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی)

نظرها
  1. مهدی صادقی مود

    شهریور 19, 1396

    سلام سرکار خانم

    زیبا سروده اید

    عیدتان به مبارکی و میمنت

  2. سلام  

    زیبا  است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا