🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یعنی که چه؟

(ثبت: 258132) فروردین 19, 1402 
یعنی که چه؟

جانا جانا یعنی که چه؟ قو قولی قو قو؟
های انسانا یعنی که چه؟ قو قولی قو قو؟

یعنی یعنی یعنی که نمازی می‌خوانیم
بی وجدانا: یعنی که چه؟ قو قولی قو قو؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1402

    سلام حضرت استاد گرامی

    هر دو اثر بسیار زیبا هستند

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱