🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ابراهیم حاج محمّدی

 

حظ نمی‌بَرَد چون من آینه وقارت را

غزل

خوانش: 113

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

 

چین بر جبینش از اخم بربسته زه کمان را

غزل

خوانش: 85

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

 

با پای خودت یا به عصا می‌روی ای شیخ؟

غزل

خوانش: 110

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

 

دی شیخِ شهرِ ما به خدا اعتماد کرد

غزل

خوانش: 118

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

 

وقتی که در بساطِ دلم غیرِ آه نیست

غزل

خوانش: 143

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

افتاده مرا در طلبت گر چه نفس پس

غزل

خوانش: 158

سپاس: 11

تعداد نظر: 18

تعداد نقد: 2

 

از بس غمت درون دلم پا گرفته‌است

غزل

خوانش: 146

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

 

ای آن که آن به آن رو، دارد دلم به سویت

غزل

خوانش: 167

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

 

گیسوت باشد چون که چنبرتر، تقدیرِ من گردد مُقَدَّرتر

غزل

خوانش: 243

سپاس: 9

تعداد نظر: 10

 

تقدیم به پیشگاه حضرت زین العابدین علیه السّلام:

غزل

خوانش: 158

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

بر تیرگی‌ها چیره تابیدی، وقتی شرف در تیرگی گُم بود

سایر

خوانش: 73

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

بود قلبش«تَجَلّی‌آباد»از، فرطِ عشقش به ذاتِ حقّ احمد

سایر

خوانش: 232

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 4

 

در نیاورد سر از رازِ اَلَست

شعر کوتاه

خوانش: 84

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

پیوسته تا چرخِ فلک چرخد، ناکامیابی‌ می‌چشد ظلمت

قالب جدید

خوانش: 123

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

 

از اشتیاق از بس که شد سرمست

قالب جدید

خوانش: 86

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

 

بی‌خبر از اینی غم، بر سرم چه آورده‌ست

غزل

خوانش: 98

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

 

از بس که در عمقِ خیالت غرق بودم

قالب جدید

خوانش: 83

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

 

منشورِ باد، یکسره ناطبقِ قاعده‌ست

غزل

خوانش: 110

سپاس: 8

تعداد نظر: 10

 

جانم به فدایِ خمِ ابرویَت الهی

غزل

خوانش: 100

سپاس: 9

تعداد نظر: 13

 

سینه‌ام را کرده آهی داغ‌پرور، شعله‌ور

غزل

خوانش: 133

سپاس: 6

تعداد نظر: 22