🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 219859) دی 1, 1398 

 

اهریمنان شرعی شب از تو خسته اند

آبان خون به آذر چشم تو بسته اند

اما بگو دوباره تو از قصه ی بهار

یلدا! بخند، اگر چه دلت را شکسته اند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. یلدا بخند اگر دوباره دلت را شکسته اند
    زر باید گرفت👏👏
    درودها🌹

    • درودها بر شما جناب نعمت پور .عذر خواهی میکنم.تازگیها اشتباه تایپی زیاد دارم.یلدا بخند اگرچه دلت را شکسته اند.درستش این بود که تصحیح کردم.

  2. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای جمالی حقیقی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

  3. سپیده طالبی

    دی 4, 1398

    زیباست و حق گوی
    درودتان باد گرامی
    پاینده باشید🌺

    • دی 6, 1398

      درود ها بر شما سرکار خانم طالبی بزرگوار.سپاسگزارم از شما🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا