🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یه کسی هست

(ثبت: 252958) آبان 21, 1401 

 

یه کسی منتظرت هست , بیائی
سخنی را تو بگوئی
دلت آرام شود

همه واماندگی ات را به کناری بزند
درد تو درمان بشود

حرفهائی که نمی شد تو بگوئی
همه را می شنود
راه سختی که تو رفتی ,
همه هموار شود

یه کسی هست تو را
از دل تنها شدنیها
ببرد در دل هر گلشن و باغ
بنشاند لب جوی
تا بشویی غم و اندوه و غبار
به طراوت برسی
و نفسها بکشی ,
از سر شوق

یه کسی هست ….

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):