🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک دهان آوازِ مرگ

(ثبت: 255611) بهمن 9, 1401 
یک دهان آوازِ مرگ

 

لال رفت از دنیا
مردی که
با زبانِ انگشتانش
می‌خواند نامِ تو را!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود حضرت استاد یغمایی

    به یقین خلق شاهکار از راست پنجگاه قلم حضرت شما بر می آید حقیر در عین العین فقر شعر دست و پا می زنم

    خاکسار و سپاسگزار دل مهربانتان هستم

  2. سلام ارجمند بانوی نجیب شعر و حبیب ادب

    شب خوش

    سپاسگزارم از بزرگواری شما و نظر شریفتان

  3. سلام و درود ادیب بزرگوار
    شب خوش

    از لطف و محبت شکرریز و مهرانگیز جنابعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید