🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک روز بیا پیشم

(ثبت: 1231) فروردین 26, 1395 

یک روز بیا پیشم
دستم را بگیر
حرفی بزن ، نگاهم کن 
چرت بگوییم ، پرت و بلا بگوییم 
کمی دیوانه شویم …
به همین سادگی عاشق شویم
اما
امروز که نه صدایم هم به گوشت نمیرسد 
ولی 
یک روز بیا پیشم …
#ارشیا_فارسی

نظرها
  1. سوگند صفا

    فروردین 28, 1395

    درود هااااا

  2. نگار حسن زاده

    فروردین 28, 1395

    سلام و عرض ادب

    درود بر شما

    بسیار زیباست

  3. زهرا حقیقی

    فروردین 28, 1395

    سلام

    زیبابود.

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا