🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک لقمہ‌ لیقہ

(ثبت: 258578) فروردین 30, 1402 
یک لقمہ‌ لیقہ

 

برگرد به دامانِ غــــــزل حضرتِ دوست

سمتِ گُل و ڪندوےِ عسل حضرتِ دوست

اے دوست اگرچـــــــہ خانہ‌ات آبادست

امّا بده تغییــــــرِ محل حضرتِ دوست

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیّد محمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ـــــــــــــــــــــــ

قالَ عَلِےٌّ عليہ السَّلام

المَوَدَّةُ أقرَبُ رَحِمٍ

دوستے نزدیڪ‌ترين خويشےست!

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 31, 1402

    درودها جناب دکتر لاهیجی گرانقدر
    بسیار زیبا