🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یەعقووبم

(ثبت: 236984) اسفند 23, 1399 

-یەعقووبم:

ئه من
وەك یەعقووبم!
گەرچاوەكانیشم
كوێربن
نائومێد نابم
بۆ دیتنی تۆ….!!

₪ برگردان فارسی:

من
مثلِ یعقوبم!
حتا اگر چشمانم کور شوند
از دیدار تو نا امید نخواهم شد…

#سه‌عید_فه‌لاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور
#هاشور_کوردی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا