🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 🔥 فضای مجازی! 🔥

(ثبت: 265965) آذر 12, 1402 
🔥 فضای مجازی! 🔥

ای کاش از فضای مجازی اثر نبود
این بی پدر مزاحم نسل بشر نبود

ای کاش واتساپ وتلگرام واینستا
چون چاه ویل در ره هر رهگذر نبود

ای کاش فیسبوک ز فیس و افاده اش
خاری به چشم مردم صاحب هنر نبود

در وادی مجاز حقیقت گریز نیست
چون ما و ناگزیرتر از ما دگر نبود

مصداق آن رطب خور منع رطب کنم
کز خویش در مقایسه هایم خبر نبود

زیرا که بر فضای مجازی علاقه ام
کمتر نبود از تو ، اگر بیشتر نبود

با معنویّتم همه جا مادیّت است
کز باطلم به نفع حق اصلا حذر نبود

دنیا و آخرت به متاعی فروختم
کز آن مرا نتیجه به غیر از ضرر نبود

در تندباد حادثه های هزار رنگ
افسوس نخل زندگی ام را ثمر نبود

مرگ از دریچه آمده ومی کند نگاه
بر من که هیچ آگهی ام از خطر نبود

باور کنید وارث فردای بدترید
از سرنوشت من چو شما را عبر نبود!

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 13, 1402

    سلام و درود

    امروز نمی‌دانم چه مشکلی پیش، آمده بود که به هیچ وجه نمی توانستم وارد کاربری ام بشوم و هم اکنون دقایقی از ساعت دوازده شب گذشته است معجزه آسا وارد سایت شدم.
    بسیار عالی ست استاد
    این یعنی شعر روز و کاری نوین و جالب

    در پناه خدا 🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    آذر 13, 1402

    استاد ارجمند
    درود بر شما
    👏👏🌺👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا