🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 🥀 اسیر آرزوها …🥀

(ثبت: 265564) آذر 7, 1402 
🥀 اسیر آرزوها …🥀

نه رؤیایی مرا در سر نه شوری
تهی از عشق یا نفرت؟ ندانم
چو تابوتی که حجم آرزوهاست
تن خود را به هر سو می کشانم

نگاه روشن آیینه با من
تلاقی کرد و از نورم خبر داد
من و تاریکی نزدیک جفتیم
چرا آیینه از دورم خبر داد؟

کران تا بی کران در جستجویم
مگر گم کرده ی خود را بیابم
کجا رفتند رؤیاهای شیرین
که سربر می کند هرسو سرابم؟

مرا ای قطره های اشک امروز
مجالی تا به شیدایی بخندم
به یاد روزهای رفته بر باد
شبانگاهان رؤیایی بخندم

نه رؤیایی مرا در سر نه شوری
اسیر آرزوهای محالم
به تاریکی چنان جفتم که امروز
دل آیینه می سوزد به حالم!

💔 💔

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معین حجت

    آذر 7, 1402

    درود استاد جان ..به به، مثل هميشه عالی و البته از زبانی امروزی نیز بر خوردار است 👏👏👏💐💐💐

  2. درود بر شما
    خیلی زیباست
    بخصوص پاره ی آخر🍃

  3. مهدی سیدحسینی

    آذر 7, 1402

    درود استاد کاشانی عزیز
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حضرت حق 🌹🌹

  4. صفا یغمایی

    آذر 7, 1402

    دروداستاد.
    دل آئینه می‌سوزد به حالم

    خیلی زیباست
    موفق وسربلندباشید.
    🌺🌺🌺

  5. صفا یغمایی

    آذر 7, 1402

    دروداستاد.
    دل آئینه می‌سوزد به حالم

    خیلی زیباست
    موفق وسربلندباشید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا