🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 0007

(ثبت: 3324) بهمن 19, 1395 

چه می گویند

چه می جویند

چه می خواهند

نشسته بر فراز کوه نان

سد شده بر آب

چتر آفتاب دریغ می دارند

زمین به هرز می کارند

جبین به مشک معطر می کنند

وانگاه

وانگاه به وعده می خوانند

مرا

تو را

به بهشت موعود

پس تبعید عشق از آن