🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 Celebrity

(ثبت: 214872) شهریور 24, 1398 

وقتی
دستم قلم
شعر سرخ می شوم
بیشتر
آن زمان که
سلبرتی جلف
رقاصه ی انگشتان اشارت بیرون
می شود
هی می خواهد مرا
برقصاند
به طرز آدمکشان قرن
با ادا و اطوار و رقص
و هزار توهم که زده ست
هی باچاشنی لبش
فریب دهد
استفاده از دنس و رنگ
حراج خودش
ژست آدم بودن بخرد
هر شب با یکی در بغل
این جاده صاف کن غرب
ازینطرف
در زلزله و سیل سلفی بگیرد
و خیلی جالب
دنبال ضخامت بگردد
اصلا
بگیرد روی دست
سوغات فرهنگ غرب
اما
عاشورا و فرهنگ بلندش
طومار افکار پلید و فریب را
در هم می پیچد
به در ه ها در قعر می برد
همسانی و همنوایی
با خوک و روباهان قرن
این پیاده نظام فریبای قلب را
به کنار و کسالت و زباله دان
خواهد برد

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 24, 1398

    با سلام و درود خدمت شما استاد عزیز
    احسنت و درود
    🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸

    • اکبر رشنو

      شهریور 24, 1398

      سلام و درودها
      بر شما عزیز
      سپاس از حضور و خواندنتون

      همیشه باشید به مهر ونیکویی و 🌷🌷🌷🌷🌷🍃

  2. درود بر شما

    مانند همیشه زیبا و محکم و البته کوبنده

    پاینده باشید

    • اکبر رشنو

      شهریور 24, 1398

      درودها وسلام

      بر شما

      گرانقدر بانو

      سپاس از حضور و خواندن و دقت نظر تون

      همیشه باشید به مهر و نیکویی های خداوند عزیز

      و 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  3. فاطمه اکرمی

    شهریور 26, 1398

    🌹🌷سلام و درود🌿🌿بسیار زیباست❤️
    شادکام باشید
    در پناه خدادر پناه خدا🌿🌿

  4. اکبر رشنو

    شهریور 26, 1398

    سلام
    و
    درودها
    سپاس از حضور ارزشمندتون
    وخوشامد به حضرتعالی
    همیشه باشید به مهر و نیکویی خداوند عزیز و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  5. مينا امينی

    شهریور 26, 1398

    درود استاد بزرگوارم
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید
    با آرزوی موفقیت های روزافزون
    🌸🌸🌸🌸❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا