🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل قبرستان است

(ثبت: 253111) آبان 24, 1401 

 

فصل قبرستان است…

بوی یک فاتحه از قبله دور می آید….
آسیابان بیدار…
آسیاب آماده….
آب در سرخی رگها بسیار…
گندم از قبل فراوان شده است….
بوی نان……
گرمی خون…
چه کسی شاطر این معرکه است؟؟؟

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی جان افضلی عزیز
    مثل همیشه زیبا بود
    واقعا از خواندن اشعار شما لذت وافر می برم
    خواهش می کنم اشعار بیشتری به اشتراک بگذارید تا دوست داران شعر های شما لذت بیشتری ببرند
    سپاس .

  2. زهرا آهن

    آبان 24, 1401

    درود بر شما
    زیبایی خونینی را آفریدید
    به امید روزهای روشن🙏🌺

  3. مهرداد مانا

    آبان 24, 1401

    سلام عزیزم
    به نظرم حرف ” یک ” در خط اول را می تونی حذف کنی . کار زیباتر خواهد شد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا