🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مانندِ عاشق ها

(ثبت: 264923) آبان 2, 1402 

 

آهسته می آید ولی ویرانه می سازد
عشقست وُ با خویَش مرا دیوانه می سازد

من را هوایِ پر زدن با دوست بالا برد
این شور از یک کِرم هم پروانه می سازد

مانندِ عاشق ها به دنیا پشت باید کرد
دنیا تو را با خویشتن بیگانه می سازد

آن سویِ پرده می کند نا مردمی امّا
بر رویِ پرده سایه ای مردانه می سازد

گفتم خدا را در دلِ آیینه می بینم
جاهل چرا از صحبتم افسانه می سازد؟

 

 

 

نظرها 12 
  1. سجادپور خدایار عزیز
    مانند عاشق ها را با اشتیاق خواندم بسیارعالی است لذت بردم زنده باد🙏🙏🙏

  2. طارق خراسانی

    آبان 2, 1402

    سلام سجاد عزیزم

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏👏

  3. برهان جاوید

    آبان 2, 1402

    من را هوایِ پر زدن با دوست بالا برد
    این شور از یک کِرم هم پروانه می سازد

    درود بر شما
    غزل زیبا و دلچسبی ست

    🌺🌺🌺👏👏👏

  4. معین حجت

    آبان 2, 1402

    درود …
    سروده‌ای دلنشین…
    دستمریزاد 👏👏👏💐💐💐

  5. نسرین حسینی

    آبان 4, 1402

    درود برشما زیبا بود 🍁🍁👏👏

  6. مهدی سیدحسینی

    آبان 10, 1402

    درود مجدد
    زیباست 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا