🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های نسرین حسینی

غزل شبیه ترین قالب شعری به تجسم عشق است .

بیش از هزار سال است.

خوانش: 38

سپاس: 0

شعر پارسی از دیرباز تاریخِ تمدنِ ایران زمین،

همواره در محورِ محافل و مجامع و معابر ملی و آیینی و سرزمینی بوده است.

خوانش: 776

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

نسرین حسینی

“سکوت”

نسرین حسینی 06 شهریور 1398

سکوت

از نگاه تلخ این جماعت

خوانش: 873

سپاس: 3

تعداد نظر: 9