🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می میرد

(ثبت: 267209) بهمن 1, 1402 
می میرد

می میرد

این من ببین در من ،پیوسته  می میرد
بیگانه ی  این  تن   ،  وابسته  می میرد

این من منم  یا تو !؟ خود هم  نمیدانم
چون  راز  ناگفته  ،سربسته  می میرد

دل  را  رها  کردی ، هی  بی بها  کردی
دیدم چها  کردی ، این خسته  می میرد

آسیمه سر تا کی ، آه  وفغان   چون  نی
از خواب تو هر شب ، تا جسته می میرد

حالا که این  عاشق  ، شد شهره  دوران
با  پاکی  عشقش  ، وارسته   می میرد

گفتم که  راهم  را  ، از  او   جدا   سازم
اینگونه  شاید  دل  ، آهسته   می میرد

ای عشق شیرینم ، دل کندن آسان نیست
عاشق تر از  عاشق  پابسته  می‌میرد

#نسرین_حسینی
14/9/1402