🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز

(ثبت: 265681) آبان 27, 1402 
باز

باز…

من ‌و زخم زبانهای اهالی باز
تو باش و هرچه حس خوب و عالی باز

من و یک دل نه، صد دل عاشقت بودن
تو و دلداگی بر لاابالی باز

من و عشق معما در معمایت
که میریزد به سر فکر سوالی باز

هوس گفتی به عشق من، خودت اما
اسیر عشقهای لنگ و خالی باز

غزال هر غزلهایم کجایی پس
که پای هر غزل افتد غزالی باز

دلم را هی شکستی و ندانستی
که راحت نیست بند هر سفالی باز

تفال تا کجا دیگر ،نمی دانم
به سر تا کی هوای تازه فالی باز؟

زبانم بند می آید کنار تو
ملالی نیست مرگ خسته لالی باز

خیالاتت اگر سهمم، خیالت تخت
دلم در پای این عشق خیالی باز

22ابان 02
_ پی‌نوشت

گره شال مرا وا بکنی آهسته
بوسه ای کنج لبم جا بکنی اهسته
من همان پنجره ی غزق تماشای توام
چه شود شیشه دل، ها بکنی آهسته

#نسرین_حسینی
🌻🌻🌻