🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار نسرین حسینی

نوای عدالت

ندیده ام به کلامت ، به غیر باج و غرامت

غزل

خوانش: 167

سپاس: 6

تعداد نظر: 18

می میرد

این من ببین در من ،پیوسته  می میرد

خوانش: 65

سپاس: 7

نسرین حسینی

باز

نسرین حسینی 27 آبان 1402

باز…

من ‌و زخم زبانهای اهالی باز

غزل

خوانش: 106

سپاس: 7

 

باز هم بهانه ای، حکم تازیانه ای،

غزل

خوانش: 157

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

نسرین حسینی

میخک

نسرین حسینی 04 آبان 1402

میخک

آنکس که شد دلبند تو ، کی میرهد از بند تو

غزل

خوانش: 188

سپاس: 7

تعداد نظر: 13

.

.(مناظره خزان وبهار )

مثنوی

خوانش: 127

سپاس: 3

تعداد نظر: 9

دخترحافظ

دختر حافظ برایت شعر ناب آورده ام

غزل

خوانش: 92

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

“به دلیلی”

به دلیلی که مرا جرئت اقرار نبود

غزل

خوانش: 82

سپاس: 8

آمدی تا که بھارم، همه پاییز کنی ؟

یعنی از غصه، دلِ غمزده لبریز کنی ؟

غزل

خوانش: 146

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

نسرین حسینی

1_10

نسرین حسینی 18 شهریور 1402

1_//////

یک عمر همیشه های وهو می کردی

رباعی

خوانش: 187

سپاس: 5

تعداد نظر: 16

قاب خاطره

حالا که  زمستان زده شد فصل بهارم

غزل

خوانش: 210

سپاس: 7

تعداد نظر: 18

“خوابِ عشق”

یکبار بیا بحث تفاهم نکن ای دوست

غزل

خوانش: 299

سپاس: 13

تعداد نظر: 36

برطلوعمان قسم

بازهم بهانه ای ،حکم تازیانه ای، آتش زبانه ای، در جهان شراره کرد

غزل

خوانش: 97

سپاس: 5

تعداد نظر: 14

“خنده کن”

چشم تو چشمه ی گیرا و نگاهت دریاست

غزل

خوانش: 233

سپاس: 8

تعداد نظر: 19

قربانی نفس

تا کجا می کشدم آفت بی ایمانی

غزل

خوانش: 185

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

رفتم از خویش

رفتم از خویش ولی در غم فردا چکنم

غزل

خوانش: 235

سپاس: 9

تعداد نظر: 13

نسرین حسینی

تب عشق

نسرین حسینی 14 خرداد 1402

تب عشق

از  غم و دوریت ای عشق شکایت نکنم

غزل

خوانش: 111

سپاس: 10

تعداد نظر: 19

نسرین حسینی

مرغ عشق

نسرین حسینی 27 اردیبهشت 1402

“مرغ ِ عشق”

در نگاه خیس ِاشکش عاشقی مایوس بود

غزل

خوانش: 263

سپاس: 11

تعداد نظر: 16

نسرین حسینی

حضرت عشق

نسرین حسینی 22 فروردین 1402

حضرت عشق

همچو آهو بره ی نارس و کالی که نگو

غزل

خوانش: 203

سپاس: 8

تعداد نظر: 17

نقش اهورایی

کنج اتاقم ، بی تو در زندان تنهایی

غزل

خوانش: 149

سپاس: 10

تعداد نظر: 17