🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتش مضراب

(ثبت: 901) اسفند 8, 1394 

داغ ِ  جامِ آفتابم آب را روشن کنید

سایه سوزم ساغرِ مهتاب را روشن کنید

مردمِ بیدار کو ، فرهنگِ آ گاهی کجاست

چشمِ بیداری ندارم ،خواب را روشن کنید

نغمه ای تسلیم می ریزد به گوشِ نی نیوش

شعله نوشم آتشِ مضراب  را روشن کنید

برگِ خشکِ  ما اسیرِ گرد بادی  مبهم است

حالِ این افتاده در گرداب را روشن کنید

نغمه هایِ زندگانی در نیِ مردابی است

این نیِ روییده بر مرداب را روشن کنید

آتشی در عمقِ  شبهایِ زمستانِ من  است

صورتِ پروانه ی شبتاب را روشن کنید

دانه ای گم گشته در دشتِ سرودستانِ  ما

سبزه پردازان چراغِ آب را روشن کنید